Ładowarka THALER

Silnik: 3-cylindrowy Yanmar Diesel chłodzony cieczą, 19 KM, 3000 o/min, 0 -11 km/h, poj. 854 cm³

Napęd:
Hydrostatyczny Bosch – Rexroth z automatyczną wielofunkcyjną dźwignią sterującą 1-biegowy, z hydraulicznym hamulcem roboczym ( Inch – Pedal);
Osie Comer.
Napęd na obie osie za pomocą silników hydraulicznych zamontowanych na obu osiach ; Ogumienie: 7.00 -12 AS - szerokość maszyny ok 0,92 m (wysokość ok. 1,90 m) Hamulec postojowy: bębnowy na tylną oś

Hydraulika:
Hydraulika robocza Bosch - Rexroth : 12 l / 1000 obr ( max 35 l), 180 Bar Rozdzielacz krzyżowy Bucher z funkcją blokady podczas jazdy; Dźwignia sterująca z funkcją zmiany kierunku jazdy ( przód / tyłu), umieszczona po prawej stronie kierowcy; obsługa 3 sekcji za pomocą osobnej dźwigni Wodno - olejowa chłodnica typu Combi ze zbiornikiem wyrównawczym; W pełni hydrauliczny, przegubowy układ kierowniczy; Złącza hydrauliczne dwustronnego działania DN 10, węże hydrauliczne w osłonie; Hydrauliczno – gazowy amortyzator ramienia;

Stanowisko
Kompletne stanowisko kierowcy przechylane na tył umożliwiające łatwy dostęp do punktów serwisowych;
Wielofunkcyjna kolumna kierownicza przestawna, pulpit z licznikiem motogodzin,
wskaźnikiem poziomu paliwa,
Siedzenie standard bez amortyzacji;
Składana ramka ochronna Rops

Wyposażenie
standardowe:1 ledowy reflektor roboczy, urządzenie do szybkiej zmiany oprzyrządowania z niezależnym mechanicznym autoryglowaniem, zbiornik paliwa i oleju hydraulicznego każdy o poj. 36 l, główny wyłącznik prądu,

Silnik: 3-cylindrowy Yanmar Diesel chłodzony cieczą, 25 KM, 3000 o/min, 0-12 km/h, 1116 cm³

Napęd:
Hydrostatyczny Bosch – Rexroth z automatyczną wielofunkcyjną dźwignią sterującą 1-biegowy, z hydraulicznym hamulcem roboczym ( Inch – Pedal);
Osie Comer.
Napęd na obie osie za pomocą silników hydraulicznych zamontowanych na obu osiach ; Ogumienie: 7.00 -12 AS - szerokość maszyny ok 0,92 m (wysokość ok. 1,90 m) Hamulec postojowy: bębnowy na tylną oś

Hydraulika:
Hydraulika robocza Bosch - Rexroth : 12 l / 1000 obr ( max 35 l), 180 Bar Rozdzielacz krzyżowy Bucher z funkcją blokady podczas jazdy; Dźwignia sterująca z funkcją zmiany kierunku jazdy ( przód / tyłu), umieszczona po prawej stronie kierowcy; obsługa 3 sekcji za pomocą osobnej dźwigni Wodno - olejowa chłodnica typu Combi ze zbiornikiem wyrównawczym; W pełni hydrauliczny, przegubowy układ kierowniczy; Złącza hydrauliczne dwustronnego działania DN 10, węże hydrauliczne w osłonie; Hydrauliczno – gazowy amortyzator ramienia;

Stanowisko
Kompletne stanowisko kierowcy przechylane na tył umożliwiające łatwy dostęp do punktów serwisowych;
Wielofunkcyjna kolumna kierownicza przestawna, pulpit z licznikiem motogodzin,
wskaźnikiem poziomu paliwa,
Siedzenie standard bez amortyzacji;
Składana ramka ochronna Rops

Wyposażenie
standardowe:1 ledowy reflektor roboczy, urządzenie do szybkiej zmiany oprzyrządowania z niezależnym mechanicznym autoryglowaniem, zbiornik paliwa i oleju hydraulicznego każdy o poj. 36 l, główny wyłącznik prądu,

Silnik:
3-cylindrowy Yanmar Diesel chłodzony cieczą, 31 KM, 3000 o/min, 0-18 km/h, 1331 cm³

Napęd:
Hydrostatyczny Bosch – Rexroth z automatyczną wielofunkcyjną dźwignią sterującą 2-biegowy, z hydraulicznym hamulcem roboczym ( Inch – Pedal);
Osie Comer.
Napęd na przednią oś za pomocą wału kardana;
Ogumienie: 10/75-15.3 - szerokość maszyny ok 1.12 m ( wysokość ok 2.21 m)
Hamulec postojowy: bębnowy na wale kardana działający na obie osie

Hydraulika:
Hydraulika robocza Bosch - Rexroth : 15 l / 1000 obr ( max 45 l), 180 Bar
Rozdzielacz krzyżowy Bucher z funkcją blokady podczas jazdy;
Dźwignia sterująca z funkcją zmiany kierunku jazdy ( przód / tył) oraz funkcją zmiany biegów (1/2) umieszczona po prawej stronie kierowcy; obsługa 3 sekcji za pomocą osobnej dźwigni Wodno - olejowa chłodnica typu Combi ze zbiornikiem wyrównawczym; W pełni hydrauliczny, przegubowy układ kierowniczy; Złącza hydrauliczne dwustronnego działania DN 10, węże hydrauliczne w osłonie; Hydrauliczno – gazowy amortyzator ramienia; Bezwyciekowe gniazda hydrauliczne do podłączania osprzętu.

Stanowisko Kompletne stanowisko kierowcy przechylane na tył umożliwiające łatwy dostęp do punktów serwisowych; Wielofunkcyjna kolumna kierownicza przestawna, pulpit z licznikiem motogodzin, wskaźnikiem poziomu paliwa,
wskaźnikiem temperatury;
Siedzenie standard bez amortyzacji;
Daszek ochronny Fops - Rops

Wyposażenie
standardowe:3 reflektory robocze ( 2 przód – 1 tył ), urządzenie do szybkiej zmiany oprzyrządowania z niezależnym mechanicznym autoryglowaniem, zbiornik paliwa i oleju hydraulicznego każdy o poj. 35 l, główny wyłącznik prądu,

Silnik:
3-cylindrowy Yanmar Diesel chłodzony cieczą, 38 KM, 3000 o/min, 0-18 km/h, 1642 cm³

Napęd:
Hydrostatyczny Bosch – Rexroth z automatyczną wielofunkcyjną dźwignią sterującą 2-biegowy, z hydraulicznym hamulcem roboczym ( Inch – Pedal); Osie Comer.
Napęd na przedni ą os za pomocą wału kardana;
Ogumienie: 10 / 75-15,3 - szerokość maszyny ok 1.12 m ( wysokość ok 2.21 m) Hamulec postojowy: bębnowy na wale kardana działający na obie osie

Hydraulika:
Hydraulika robocza Bosch - Rexroth: 15 l / 1000 obr ( max 45 l), 180 Bar Rozdzielacz krzyżowy Bucher z funkcją blokady podczas jazdy; Dźwignia sterująca z funkcją zmiany kierunku jazdy ( przód / tył) oraz funkcja zmiany biegu (1 / 2 ) umieszczona po prawej stronie kierowcy; obsługa 3 sekcji za pomocą osobnej dźwigni Wodno - olejowa chłodnica typu Combi ze zbiornikiem wyrównawczym;
W pełni hydrauliczny, przegubowy układ kierowniczy;
Złącza hydrauliczne dwustronnego działania DN 10, węże hydrauliczne w osłonie; Hydrauliczno – gazowy amortyzator ramienia;

Stanowisko Kompletne stanowisko kierowcy przechylane na tył umożliwiające łatwy dostęp do punktów serwisowych; Wielofunkcyjna kolumna kierownicza przestawna, pulpit z licznikiem motogodzin, wskaźnikiem poziomu paliwa, wskaźnikiem temperatury; Siedzenie standard bez amortyzacji; Daszek ochronny Fops - Rops

Wyposażenie standardowe:
3 reflektory robocze LED ( 2 przód – 1 tył ), urządzenie do szybkiej zmiany oprzyrządowania z hydraulicznym ryglowaniem poprzez zawór trójdrożny, zbiornik paliwa i oleju hydraulicznego każdy o poj. 35 l, główny wyłącznik prądu,